1. REGULAMIN ADMINISTRACJI
1.1 Administrator zawsze ma rację. Jego głos jest decydujący w każdej sprawie.
1.2 Administratorami są Ci, którzy uzyskali stanowisko Przedstawiciela Samorządu.
1.3 Administratorzy mogą mieć swoich pomocników. Pomocnicy są wtedy Członkami Samorządu Szkolnego.
1.4 Z Administratorem nie można dyskutować. Są oni przeważnie straszni i bezlitośni. (Szczególnie David, bójcie się go!)
1.5 Administracja jest odpowiedzialna za porządek na blogu, jednak żeby go utrzymać potrzebują posłuszeństwa ze strony członków bloga.
1.6 Administracja to też ludzie - nie wymagaj niemożliwego i w szybkim tempie.
1.7 Administracja może zmienić regulamin o każdej porze dnia i nocy i kiedy tylko chce.
~~~~~~
2. REGULAMIN OGÓLNY
2.1 Wysyłając formularz akceptujesz regulamin.
2.2 Kultura osobista wymagana, szanuj innych i nie wywołuj kłótni. Spory próbuj rozwiązać kulturalnie z pomocą Administracji lub bez, na chacie lub prywatnie.
2.3 Każdy ma prawo wyrażania swojego zdania, a własne pomysły proszę kierować do zakładki ''Inne'' lub prosto do Administracji.
2.4 Informujemy Administrację o wszystkich dłuższych nieobecnościach. Podajemy od kiedy do kiedy będziemy nieobecni i jakimi postaciami jesteśmy.
~~~~~~
3. REGULAMIN POSTÓW
3.1 Posty wysyłamy do kogoś z Administracji.
3.2 Nakazane jest pisać posty przynajmniej raz na dwa tygodnie.
3.3 W postach należy stosować się do zasad pisowni i interpunkcji. Poprawnie napisane opowiadania są zdecydowanie milsze dla oka, od tych, w których roi się od błędów.
3.4 Wulgaryzmy dozwolone w stopniu minimalnym w wersji ocenzurowanej.
3.5 Treści erotyczne dozwolone w stopniu minimalnym.
3.6 W postach dozwolone jest zamieszczanie stosownych zdjęć, filmików i ścieżek dźwiękowych.
3.7 Posty piszemy zgodnie z charakterem i całym formularzem postaci, które w nich występują.
3.8 Posty krótsze niż 5 linijek i takie z samym dialogiem zostaną zignorowane.
~~~~~~
4. REGULAMIN POSTACI LUDZKICH
4.1 Można posiadać dowolną liczbę postaci, jednakże należy pisać regularnie wszystkimi. Nie rób dużo - nie wyrobisz.
4.2 Każda postać może posiadać maksymalnie 3 konie.
4.3 Formularz trzeba wypełnić schludnie i przejrzyście. Administrator może zażądać poprawy, odrzucić lub poprawić sam (bez Twojej zgody).
4.4 Zdjęcie postaci musi przedstawiać realistycznego człowieka.
4.5 Zabronione jest łamanie praw autorskich twórców obrazków, których używasz. Proszę brać zdjęcia z np. Google Grafika.
4.6 Masz 48h od dodania Twojej postaci na stronę główną bloga, aby napisać pierwsze opowiadanie. Jeśli tego nie zrobisz, nie dostaniesz upomnienia - postać zostaje usunięta od razu.
4.7 Postać można oddać/wymienić. W tym wypadku więcej informacji u Administratorów.
4.8 Postacie nie mają dostępu do ''formularza zgłoszeniowego'' innych postaci, czyli nie wiedzą o nich nic, dopóki dane postacie same nie powiedzą czegoś o sobie.
~~~~~~
5. REGULAMIN POSTACI ZWIERZĘCYCH
5.1 Postacie mogą sprzedawać swoje zwierzęta za odpowiednią cenę. Ogłoszenia dodane zostaje do ''Tablicy Ogłoszeń'' po skontaktowaniu się z Administratorem.
5.2 Zarówno konie jak inne zwierzęta mogą się rozmnażać.
5.3 Ciąża u zwierząt trwa 1-2 tygodnie od czasu napisania opowiadania, kiedy postać zorientuje się, że dane zwierze oczekuje potomka.
5.4 Zdjęcie postaci zwierzęcych także musi przedstawiać realistyczne zwierzęta.
~~~~~~
6. REGULAMIN CHATU
6.1 Kultura osobista wymagana, szanuj innych i nie wywołuj kłótni.
6.2 Dozwolone jest umieszczanie linków do stosownych zdjęć, filmików itp.
6.3 Dozwolone jest reklamowanie innych stosownych stron, blogów itp.
6.4 Dozwolone jest używanie "pokemonowego" pisma i innych tego typu rzeczy.
6.5 Dozwolone jest stosowanie wulgaryzmów. Chat sam je cenzuruje.
6.6 Obrażanie, wyśmiewanie, dokuczanie, obgadywanie i inne wszelkie środki przemocy są stanowczo zabronione!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz